Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Troy antaa lettuja lettusotaan O: + Paul the kidin huone

Eli letunpaistaja Troy saapui Panfun kaupunkiin, ja heti aamulla otin yhden lettupalan. Tässä siitä kuva:
Sitten aamulla myös tapasin juuso-hiphopin. Niinkuin hän kertoi blogissaan, pääsimme Paulin huoneeseen (Joka on nyt kiinni väliaikaisesti.) niin  otin siitä kuvan, mutta juuson tietsikalle taisi tulla yhteys poikki ja otin kuvan kun hän lähti, mutta tulit takaisin. Sori juuso!
Aika makee, eikö? Harmi ettei mulla ole tuollaista huonetta. );
Nyt mulle ei ole tullut pitkään aikaan pitkää postausta, mutta Huomio tarinafaneille! Julkaisen viikon kuluttua ekan osan tarinasta "Panda ja suuret vaikeukset" Suosittelen lukea.
Mutta nyt sitten varmaan kirjoitan huomenna, joten heippa!
-Ankkahullu alias Santtu99-

5 kommenttia:

  1. Hieno blogi sulla liity mun blogin lukijaksi

    VastaaPoista
  2. Harmi kun tonne huoneeseen ei enää pääse, kun siinä on se tyhmä portsari tiellä...:(

    VastaaPoista
  3. noh eise portsari oo enää sielä aen vakutaa toinen rikuk ei mikää toinen vaan rikuk eiköhän se siittä Heppatytsi2 noniin ankkahulu nähää tasutainn rikuk

    VastaaPoista
  4. moikka lyhyesti tarten apua juhlien järkäämiseen josta keroin aikaisemin siis minä rikuk tarten apuu noh kaiki ketkä voi autaa niin torstaina kello nyt heti mun majaan tasutain rikuk ankkahulun toinen reporteri

    VastaaPoista
  5. noniiin ankkahulu ne juhlat on järkäty tulkaa mun majaaan kello nyt

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?