Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

perjantai 21. tammikuuta 2011

Ben380:n synttärit + Kaikenlaista

Ystävälläni ben380:llä oli tänään synttärijuhlat, joihin minä osallistuin myös, mutta juuri kun päästiin Discolle, mun piti mennä tietokoneesta. Mutta tässä synttärisankarin majasta kuva, jossa olivat Benin synttärit.
Sitten en ole ennähtänyt kertoa vielä Panfun uudistetuista sivuostoista ja jättiläispanda Gulliverista, joten olen pahoillani, sillä minulla menee paljon aikaa kaikkiin, joten pyydän anteeksi.
Ja olen suunittelut tarinanpostausta jossa pitäisi olla ainaksin 2-3 tarinaa, ja vahvistaisin että Mysteerinen Panda osa kolmonen julkaistaan siitä, joten siihen kestää aikaa julkaisuun.
Mutta nyt päättyy tämän päivän postaus ja tänään on Euroviisujen 2 karsinta.
-Ankkahullu alias Santtu99-

1 kommentti:

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?