Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

maanantai 31. tammikuuta 2011

Tammikuun kuukauden bloggarit finalistit!

Eli nyt on alkanut kuukauden bloggarit äänestys (Johon jostakin syystä en voi äänestää.). Ketkä on teidän suosikkinne? Minulla on niitä monia (Joten en luotteloi.), ja tässä on äänestyksessä olevat:
PandaPomo11
Katak
Lili100 ja pikkusiili
KataOmg
Iigor
Tillervo
Lovelynatalia
Musi
Mussukki
Ja Namusiili
No tähän päättyy ei kuveja postaus.
-Ankkahullu alias Santtu99-
(Ei tullut mitään muuta keksittyä.)

4 kommenttia:

  1. MUn suosikit on Pandapomo ja mussukki ja iigor ja ankkahullu!

    VastaaPoista
  2. Ööööööö....En ole mukana kisassa Anonyymi.

    VastaaPoista
  3. Finalistit ansaitsi paikkansa.:) Olisithan säkin siellä voinut olla...:( Ja Xalia...Ja luin ton sun ed. postauksen, ja enkö mä sanonut kommenteissa, että ehdotan ideoita muuten vaan...? No, tulipahan kolmas sija vaikka en edes osallistumista ajatellut..:)

    VastaaPoista
  4. Moih Ankkahullu! Oi, mä oon toisenaa! Tassut kattoon Katak

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?