Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

maanantai 17. tammikuuta 2011

Letunpaistaja tulee Panfuun!

Moi kaikille ja Panfun blogissa sain lukea että letunpaistaja Troy saapuu Panfuun! Mmm...Saisiko siltä pari lettua?
Moikka myös Rikukin puolesta ja on kiva kirjoittaa taas, mutta aiheeseen, eikös Ankkahullu kertonut että letunpaistaja tulee Panfuun? Mutta nyt annan Ankkahullun hetkeksi sanoa jotakin.
Joo, eli minä kerroin siitä ja sitten vielä tuo Musiikkivideoni on myöhässä, joten sille en voi vielä mitään. Ja laitoin Euroviisut sivulle taas arvosteluja. Kantsii katsoa.
Mikä on teidän lempparipeli? Itse mulle on tullut Cloud Number Nine lempparikseni.
Tassuttain
Rikuk
-Ankkahullu alias Santtu99-
P.S. Järkkään Ankkahullulle juhlat, ja pliis älkää kertoko hänelle! 

6 kommenttia:

  1. Mun lempparipelit on Cloud Number Nine, Happy Horse ja City Runner...;)

    VastaaPoista
  2. Ja mun lempparit taitaa olla City Runner, Funniest Jumpier, Cloud Number Nine, ja pelit vedenalaisessa koulussa. (saattaa olla monta muutakin)
    PS: muistakaa tulla synttäri juhlilleni panfussa

    VastaaPoista
  3. mun lenmi peli on se missä kaadetaan niitä nesteitä se selviää seuraavasa rikukn postauksesa kuska kukka kirjoti näin on rikuk ja tulkaa ben 380 tule silon rikukn pumajan kello kaks toista aamula taautain rikuk

    VastaaPoista
  4. ankkahulu tävätään panfusa joskus

    VastaaPoista
  5. pyydän kaikien apua kello kolme tuleen rikukn puumajaan perjantaina 21 tammikuuta tasutain rikuk

    VastaaPoista
  6. Mun lemmppari on sama kun sulla!

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?