Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Vika Postaukseni

Vaikka monikin on huomannut etten ole kirjoittanut yli kuukauteen, varmistan tämän asian jota on voitu veikkailla: Minä lopetan bloggailun ja panfuilun. En ole jaksanut enää käydä Panfussa, saati kirjoittaa blogiani sillä minulla on ollut muita tekemisiäni. Olen yrittänyt saada Ekan LBP tasoni toimimaan, mutta en tiedä minkälaisen tason tekisin, ja olen käynnyt pari kertaa AkuAnkka.fi:llä. Mutta tämä on siis viimeinen postaukseni. En tällä hetkellä kerro missä muissa sivustoissa minuun voi tavata, sillä en nyt jaksa muistella misää olen nyt jne. Ja viikon päästä lähdenkin lomailemaan Karibian Kanarian saareille, jonka jälkeen voin luultavasti käydä pari kertaa Panfussa, jos jaksaisin. Mutta Tässä se on! Se on sitten hyvästit!
Ankkahullu

3 kommenttia:

  1. Et saa lopettaa!
    Tai siis no,tulee ikävä sun
    bloggauksii.Hyvästi ja pidä
    hauskaa siellä Karibialla....

    Tassutellen surullinen Mellu :(

    VastaaPoista
  2. Eiii :( älä l0ppaaa eiii yhhyyy
    Nåuuuuu
    Äsh :(

    -Vee

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?