Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Paluu ja kaikenlaista

Eli nyt oon luultavasti lopullisesti palannut tänne bloggaamaan, sillä en ole kestänyt kun ei ole tullut kirjoitettua. Noh, tänään sitten kerrottiin montako euroa lähetetään japanille ja se on huimat 2000 tuhatta ja 500 euroa! Tuo määrä on pakko riittää Japanilaisille. Itse haluaisin auttaa Japanilaisia joten kävin keräyslippaassa antamassa kolikkojani. Nyt kun olen palannut olen ajatellut että teen pari uutta juttua, kun päivittelen taas täällä. Eli poistan sivun Viikon Panda & Viikon blogi koska en ole päivitellyt sitä paljon, enkä jaksaisi. Ja Euroviisut sivuja yritän päivittää kaiken ajallaan.Sitten lisään yhden sivun (Jos aikaa on) johon yritän päivittää paljon. Muuten olen tekemässä äänestystä jossa selivtän minkä tietovisan minä teksiin, parin viikon päästä.
Toivoisin että siihen vastattaisiin ja Lauantaina selivää se mikä tietovisa tulee parin viikon päästä.
Muuten olen AkuAnkka.fissä Putous nimisessä kisassa. Profiilini nimi on Santtu99 ja sen käyttäjä nimeni avulla voitte löytää hahmoni. Osoite sinne pääsee tästä.
Terveisin
Ankkahullu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?