Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Jotakin 2.... + BAP liitto

Nyt ei ole tullut mitään ideotiavaa joten otin tästä pieniä valittujani paloja.
Ensimmäiseksi ennen kuin nyt tässä tulin palaamaan kirjoitteluuni, ja huomasin vasta nyt että minun blogini oli Panfun blogisuosituksella. Ja nyt vasta huomasin! Tälläinen minä vaan olen....
Sitten olen nyt vähäsen aloitellut käydä Helsingin kaupunginkirjastoissa (Vaikka olen tuttu kävijä kirjastossa), jolloin ekaa kertaa varasin aikaa tietokoneele. En ole koskaan varannut aikaa koska olen päässyt tietokoneelle ilman varausta kirjastossa. Jotta nyt olisi Panfustakin olen ajatellut perustaa BAP liiton. Puhun siitä lisää kun on aikaa, mutta heippa kaikille!
Terveisin
Ankkahullu

2 kommenttia:

  1. Ootko sä Hesasta? :)

    //"Helsingin kaupungin kirjasto"//

    VastaaPoista
  2. Jep, Pääkaupunkiseudulta olen. En kerro enenpää tietoa sijainnistani.

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?