Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

perjantai 4. helmikuuta 2011

Erillaista (Jostakin syystä, en tiedä miksi.)

Eli tänään päätin kirjoittaa muutakin kun päaiheesta, ja Rikuk samalla kirjoittelee taas täällä. No aloitetaan ensimmäisestä, eli nyt tein itse tuon Nettiturvallisuus visan, ja nyt minulla on...12 oikein! Kulta, hopea ja pronssi mitallit on ansaittu. Entäs sinä, Rikuk montako mitalleita olet saanut?
Olen saanut hopeamitallin, ja netti ajokortin.
Ok, mutta nyt anna Rikukin myös puhua.
Moi minun puolesta, ja jos joku lukee juuso-hiphopin blogia, olen kirjoitellu siellä, mennään nyt, mutta annan valtikan Ankkahullulle.
Ok, ja sitten tässä on vanha kuva (Sillä en jaksanut laittaa uutta kuvaa.)
Sitten käväisin, tuolla San Franpanfussa, ja huomasin että Be Smarter peli on yhä edelleen kiinni! En ole päässyt vieläkään pelaamaan siellä, joka on mulle erittäin suuri harmi. Haluaisitteko että Be Smarter tulisi käyttö kuntoon?
Tassuttain
Rikuk, Ankkahullun toinen bloggaaja
-Ankkahullu alias Santtu99-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?