Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

lauantai 18. joulukuuta 2010

Sekalainen postaus

Tänään tulee sekalainen postuas. Sori!
Eli tuon adressiin ilmoittautuminen on alkanut. Tervetuloa!
Minun pikkujouluni on peruuttu. Ei tervetuloa! XD
Anteeksi tämä kolmas rivi. Ja sitten vielä ole julkaistu tuota Ellan joulutarinaa osa 2. Muissa panfuissa kyllä on julkaistu. Harmi!
Mutta nyt laitan yhden lempikuvani jota olen blogissani käyttänyt
Siis tää on kyllä vaan paras kuva jonka oon kuvannut. En halua mielipiteitä siitä.
Minulla ei oo kyllä paljon enää kirjoiteltavaa, joten tämä postaus on tämänhetken surkein tekemäni postaus.
Ja sitten oon tekemässä vielä pari joululoma kuvaa. Siihen kyllä kestää, mutta tämän tylsän postauksen päättää:
-Ankkahullu alias Santtu99-
P.S. Jos näet minut kutsukaa Santuksi. Ei ankaksi, eikä ankka hulluksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?