Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

tiistai 28. joulukuuta 2010

Joulukuun bloggarit julkaistu!

Tänään joulukuun bloggarit on julkaistu ja voittajat ovat:
Toffeenalle ja Taika & Uni (!) Onneksi olkoon Toffeenalle, Taika ja Uni!
Ja äänestys päättyi tähän tapaan.
  1. Toffeenalle
  2. Uni & Taika
  3. Perro9
  4. Vanilja
  5. Musi
  6. Maggy
  7. Tillervo
Eli nyt taas onnittelut Toffeenallelle ja Taialle että Unelle.
Ja sitten tämä on mielipide eikä kisa: Kuka on teidän mielestä tämän vuoden bloggari? Eli siis tämän vuoden kk bloggareista, paras? Voi vastata kommenteissa, varastaa ideani yms.
Mutta sitten kertoisin itse yllättävän jutun Aku.Ankka.fistä. Nimittäin olen osallistunut yhteen Käsäikirjoituskilpaan, ja AkuAnkassa olen Santtu99. Niin toisella kaudella, joka on nyt käynissä, olen nyt 2 sijalla, ja tähän osaalistui viisi henkilöä. Tässä tämän hetkinen tilanne (Olen sinisellä kirjotettu):
  1. Polleo (10p)
  2. Santtu99 (6p)
  3. Lopperi9, Ropsu Ankka, Veli Huilu (0p)
Äänestys voi muuttua, sillä minä (Santtu99) ja muut ei ole vielä äänestetty. Mutta katsotaan miten tämä menee...
-Ankkahullu alias Santtu99-
//: Tasokone toimii tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?