Lukijat Ankkahulun Panfu-blogissa:

perjantai 5. elokuuta 2011

Taas lisää tarroja.... + Rikukin comeback blogissani

Moi kaikille! Tänään sitten Jay-Pea antoi tarrat sille...En muista hänen nimeään, joten jatketaan. "Panda jonka nimeä en muista" antoi sitten minulle tarran tässä kuva:
Ja rikuk tekee mun blogissani comebackin! Ole hyvä, Rikuk!
Moikka Pandat! Pitkästä aikaa täällä Ankkanhullun panfu-blogissa, mulla on oma blogi. Ankka voi halutessaan laittaa sinne linkin. Annan Ankkahullun täsät jatkaa.
Kiitos rikuk! Tässä on rikukin blogiin linkki.
Max kävi eilen panfussa, ja en saanut hänestä ainuttakaan kuvaa. Harmi, mutta on mulla hänestä tusina kuvia. Ja Ellalla on ikävä Robbya. Anteeksi että sanoin ton lyhyesti, kun ei ole aikaa postata paljon. Heippa kaikille!
Terveisin
Ankkahullu

2 kommenttia:

  1. tossa osote mun video kisa videoon:http://www.youtube.com/watch?v=p80oOsvfPlY&feature=channel_video_title

    VastaaPoista
  2. Katsoppas mun blogin tällänen postaus!1 Siinä on sulle pikku juttu! http://pokottimenblogi.blogspot.com/2011/08/blog-i-like-awards.html

    VastaaPoista

Tervetuloa kommaamaan! Tarkistan kommentit ennen julkaisua. Voit kommentoida jos haluat. Ei ole pakko kommata! Mutta jätätkö kiroilun pois?